duminică, 26 decembrie 2010

ha ha

sa nu crezi ca mi -ai inchis gura cu postarea aia,nu,de fapt mi-ai dat subiect de scris...asa ca scriu
gandeste pozitiv..daca tot eu is aia nesimtita...alea 2 postari ale mele au fost cam ca si astia 7 ani de injuraturi si jigniri ale tale,ba nu,mint, ultimii 2 ani au fost execrabili....bine poate am fost si eu cam acra in ultima vreme,da daca erai bro meu cu adevarat puteai sa-ti dai seama ca am momente cand is ca o vipera(fetele cu siguranta isi amintesc de peles) si am momente cand is la fel de dulce ca o cupcake..si oricum de unde sti tu ca m-am schimbat?inainte nici nu eram prieteni..de fapt n-am fost niciodata prieteni adevarati deci nu exista motive sa ne impacam(nu ca ar fi existat vreodata) pentru ca nu suntem certati
si ziceai ca eu is negativista:p

Un comentariu:

  1. o da peles...
    mi-a placut mult de tine atunci :))
    de obicei chiar esti dulce ca o cupcake.
    si io te iubesc ca doar esti cupcakeul meu.
    :*

    RăspundețiȘtergere