sâmbătă, 27 noiembrie 2010

ZAPADA

Ningeeee!!!!
Si acum vine vestea naspa a tinutdoar 30 de minute si nenorocitii de la meteo se anunuta `pesimisti` in ce privesc precipitatiile de genul asta...
Si javra me era asa de incantata azi dimineata:x ii se vedea numai codita in zapada:p
Acuma ii in depresie si se uita la mine cu o moaca de `nu tii la fericirea mea:((` si ma face sa plang :((
De as avea o bagheta magica de aia cum sunt in filmele alea truuuu as face sa ninga pana ajunge zapada la 3 metri si pana n-o sa mai putem merge la scoala:))..da cum nu suntem in filmele alea truuuu nu imi mai ramane decat sa ma rog sa ninga cat mai puternic pe 7 si pe 15 decembrie cand dam noi tezelr :))..ptr ca se subintelege din cealalta postare ca eu mi-am blocat complet mintea si singura notiune de mate pe care o mai stiu este 2+2=4 si cum asa ceva nu ma ajuta sa iau 10 in teza ...HEEEEELP!!! :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu